poniedziałek, 1 lipca 2013

Wakacje - Grecja / Korfu :)





Witajcie, zacznę może od przeprosin za swoją dość długą nieobecność. Niestety, ostatnio moja doba jest stanowczo za krótka. Przed wyjazdem wakacyjnym miałam dużo spraw, które trzeba było zamknąć. Do tego wszystkiego doszła mi jakaś alergia powiek i z makijażami nici ...

Teraz, jednak wracam do Was zrelaksowana i wypoczęta po cudownych wakacjach spędzonych na pięknej Greckiej wyspie Korfu. 

Od lat marzyłam o wyjeździe do Grecji i w tym roku udało się je spełnić. Muszę przyznać, iż nie zawiodłam się Korfu jest fantastyczną, malowniczą i bardzo zieloną wyspą. Całkowicie podbiła zarówno moje jak i mojego męża serce. 
Z całą pewnością nie był to ostatni pobyt na Greckiej wyspie, jest ich jeszcze sporo do zwiedzania ...
Życzę każdemu z Was takiego urlopu jaki my mieliśmy w tym 
roku ...
Pozdrawiam Ania























Link z krótką relacją z wyjazdu:




:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz