środa, 12 marca 2014

Delikatny, podkreślający i błyskawiczny makijaż + bonus :)


 Powinnam zacząć od przeprosin i tak właśnie robię :)
Zniknęłam na cały miesiąc wiem, ale mam usprawiedliwienie. Mianowicie na początku lutego dostałam wieści na które czekałam od dawna. Od tamtej pory moje życie uległo zmianie, pozytywnej oczywiście.  Nawet nie zauważyłam kiedy luty minął a już mamy prawie połowę marca. Po drodze dopadło mnie mega osłabienie i na dodatek wyskoczyło "zimno" na ustach, wiec z makijaży nici. W późniejszych postach na pewno podzielę się z Wami tym co się u mnie wydarzyło :)

Dzisiaj przybywam jednak z makijażem i małym bonusem, ale po kolei. 
Ta propozycja makijażu różni się troszkę od poprzednich, ponieważ jest bardzo delikatna i właściwie tylko podkreślająca oko. Świetnie sprawdzi się na co dzień, do pracy, szkoły czy też np. dla mam, które nie mają czasu na spędzenie godziny przed lustrem. 
Wykonanie tego make-upu zajmuje dosłownie 10 minut. 








 Teraz jak tak patrze na ten makijaż to myślę sobie, że pomadkę nude którą ja użyłam możemy zastąpić jakąś fuksją lub też intensywnym koralowym odcieniem. Akurat dzisiaj kupiłam dwie świetne pomadki Golden Rose z najnowszej matowej kolekcji m.in. kolor 04. przepiękny wiosenno - letni kolor, ale to może być dowolna pomadka. 
Dzisiejsze zakupy pokaże w następnym poscie. 


Tym czasem w związku ze zmianami w moim życiu zdecydowałam się troszkę lepiej odżywiać. Ale nie pomyślcie że chodzi mi tu o jakąś dietę, nie absolutnie nic z tych rzeczy. Po prostu dostarczam swojemu organizmowi więcej składników odżywczych. Codziennie jem sałatkę warzywną, porcję owoców i piję świeżo wyciskane soki. 
Dlatego niżej pokazuję Wam moje drugie śniadanie. Bardzo proste, smaczne i wartościowe.





Do sałatki użyłam:
- dwa liście sałaty lodowej
- jednego pomidora
- trzy rzodkiewki
- ćwiartkę papryki
- kawałek ogórka zielonego 
- ok. łyżeczkę słonecznika łuskanego

Ale tak naprawdę możecie użyć tego co akurat macie w lodówce, wszystkie warzywa pokroiłam w kostkę.





 Przygotowałam również trzy kawałki chleba z serkiem naturalnym.






 Na koniec zrobiłam sos czosnkowy: 
- 2-3 łyżeczki jogurtu naturalnego 
- dwa ząbki czosnku 
- odrobina cytryny






 Polewamy sałatkę sosem i gotowe.
Smacznego


Pozdrawiam 
Ania :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz