piątek, 19 kwietnia 2013

Nowości kosmetyczne - Rossmann / NYX :)



Dzisiaj przychodzę z troszkę innym postem, mianowicie moje  nowości kosmetyczne.
W Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce salon NYX. Dlatego też, postanowiłam wybrać się na małe zakupy.  
Ponieważ, jest to mój pierwszy kontakt z tą firmą skusiłam się tylko na paletę 5 cieni oraz błyszczyk.  
Należę do tych osób, które nie lubią kupować produktów do makijażu przez internet. Wolę wcześniej zobaczyć co kupuję, choć i tak można się naciąć na "bubel". 
Recenzje oczywiście pojawią się na moim kanale, ale mogę zdradzić, że błyszczyk już podbił moje serce, natomiast cienie...
 Wykonałam nimi tylko jeden makijaż. To zbyt mało, żeby wyrobić swoje zdanie :)



  • Paleta cieni: 5 Color Shadow The Caribbean Collection 
08 I Dream Of Barbados

oraz
  • Błyszczyk: Mega Shine Lip Gloss 
127 Pink Frost






  • Żelowy eyeliner Maybelline 
01 Black



  • Mleczko nawilżające do ciała Garnier
  • Płyn micelarny Bourjois - mój faworyt jaśli chodzi o demakijaż oczu
  • Lakiery do paznokci Wibo

  • Lakiery Wibo:
7 Blue Lake
9 Peaches And Cream
5 Mary Rose



Dziękuję za uwagę, pozdrawiam
Ania :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz