wtorek, 27 listopada 2012

Makijaż Kristen Stewart

Przedstawiam Wam dzisiaj moją interpretację makijażu Kristen Stewart, który miała podczas premiery II części Sagi Zmierzch Przed Świtem w Londynie. Nie jest to skomplikowany makijaż. Bazuję głównie na brązie, ale to nie jedyny cień jakiego użyłam do wykonania tego makijażu. Zapraszam serdecznie na film w którym pokazuje jak wykonałam go krok po kroku (link niżej). Swoją drogą szkoda, że to już ostatnia część mi osobiście bardzo podobała się ta saga. Widziałam już wszystkie części i mówiąc szczerze najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza i ostatnia choć idąc do kina tydzień temu nie sądziłam, że ta ostatnia będzie tak dobra. 
Ciekawa jestem która część Wam podobała się najbardziej... 
Pozdrawiam :)  









 Link do filmiku na YT:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz