środa, 19 grudnia 2012

Dekoracje Świąteczne :)

Święta coraz bliżej, więc postanowiłam pokazać Wam moje tegoroczne dekoracje świąteczne. Nie ukrywam, że wiele inspiracji znalazłam w internecie. Jest to najlepsze źródło informacji
 i pomysłów :) 
Na kanałach i blogach dziewczyn można znaleźć wiele filmów z dekoracjami. Ja osobiście polecam Wam serdecznie kanał Kasi ciasteczko25. Pokazuje świetne pomysły i ciekawe rozwiązania na dekoracje świąteczne, ale nie tylko.

Niestety nie mogę pokazać Wam naszej choinki ponieważ co roku kupujemy żywą i tak się złożyło, że jeszcze jej nie kupiliśmy, ale spokojnie do świąt na pewno zdążymy. Właściwie to mam zamiar nabyć ją jeszcze dzisiaj i oczywiście w następnych postach pokaże.
 Osobiście uwielbiam Boże Narodzenie i wszystko co się z nim łączy, no może z jednym 
wyjątkiem - supermarkety...
A raczej to co się w nich dzieje w tym gorącym okresie. Na szczęście został mi do kupienia jeszcze jeden prezent :)
Ciekawe jak Wam idą przygotowania do świąt...
Pozdrawiam  


















Choinki z makaronu robiłam sama :)














;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz