czwartek, 21 marca 2013

Green - gold smoky eye ;)

Dzisiaj pierwszy raz do kilku tygodni użyłam cieni w mocniejszych kolorach. Niestety przez tą pogodę za oknem zupełnie nie mam chęci na jakieś wariacje makijażowe, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni i wiosna jednak przyjdzie, poprawiając nasze humory i samopoczucie. W tym roku zima chyba każdemu się już znudziła...
Jedno jest pewne. Ja nie będę za nią tęsknić ! :)

Tymczasem przedstawiam Wam zielono - złote smoky eye. 


Makijaż typu smoky jest ponadczasowy, oczywiście możemy modyfikować go kolorystycznie w zależności od naszych upodobań. 
W zieleniach cudownie będą wyglądały brązowe tęczówki oka. 
Tak, więc Drogie Panie taki makijaż na oku, mała czarna, zielona czy nawet złota sukienka, szpilki, kopertówka i jesteśmy gotowe na wieczorną imprezę a może nawet randkę ... :)
Pozdrawiam
Ania :)   







Zachęcam Was do obejrzenia mojego filmiku na YT, pokazuję tam jak wykonałam te oto makijaż krok po kroku, Link znajdziecie niżej: 





 :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz