wtorek, 22 października 2013

Nowości - hebe -40% / Yankee Candle



Pewnie większość z Was wie już, że w tym tygodniu w hebe produkty wybranych firm są -40%.  
Ja skorzystałam z tej okazji i kupiłam kilka produktów z firmy Gosh i jeden błyszczyk z Bell :) 

W planach mam też zakup kilku produktów z firmy Revlon, ale z tym poczekam do czwartku wtedy cała szafa będzie przeceniona -40% ;)






 Giant Sun Powder 001 / puder opalizujący do twarzy i ciała - cena regularna: 64,99 ja zapłaciłam: 38,99.
 


 Tusz do rzęs show me volume 2 / ekstremalnie pogrubiający rzęsy - cena reg. 44,99 ja zapłaciłam 26,99.


Pomadka Gosh 134 Darling - cena reg. 31,99 a zapłaciłam 19,19 
oraz błyszczyk Bell 039 - cena reg. 12,99 kupiłam za 7,79.


Serum Perfecta do cery zmęczonej - cena 2,99.



Zakupy robiłam w centrum Warszawy, więc postanowiłam wstąpić (po drodze oczywiście) ;) do sklepu Świat Zapachów przy metrze centrum i kupić 5 samplerów Yankee Candle. 
Przy zakupie 5 jeden gratis. :)



Wybrałam zapachy:
  • Vanilla Cupcake
  • Spiced Orange
  • Merry Marshmallow
  • Soft Blanket
  • Season Of Peace

Ciekawa jestem czy Wam też udało się dostać coś ciekawego w atrakcyjnych cenach :)
 
Pozdrawiam gorąco 
Ania




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz