wtorek, 29 października 2013

Sesja do mojego portfolio :)


Witajcie serdecznie, dzisiaj pokaże Wam kilka fotek z ostatniej sesji do mojego nowego portfolio. 

W minioną sobotę z pomocą mojego męża, który świetnie sprawdza się w roli fotografa oraz koleżanek, które zechciały być moimi modelkami powstał ogromny materiał do portfolio. :)
Niestety, nie jestem w stanie pokazać Wam wszystkich zdjęć bo sesja trwała dosłownie cały dzień, więc zdjęć jest ponad 600. 
W tym czasie powstało pięć zupełnie różnych makijaży. 
Dzisiaj zobaczycie trzy z nich :)


Aneta w srebrze :) 





 






Dagmara w stylu Kleopatry :)













Aneta w wersji rockowej :)














:)




2 komentarze:

  1. Podoba mi się makijaż na styl faraona żony modelce idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, faktycznie to był strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń