poniedziałek, 30 grudnia 2013

Happy New Year 2014 - Szczęśliwego Nowego Roku :)




Moi Drodzy chciałabym Wam życzyć szczęśliwego nowego 2014 roku, mam nadzieję, że ten następny rok będzie jeszcze lepszy niż mijający 2013. 
Życzę Wam również dużo miłości, uśmiechu, pogody ducha, ale także realizacji planów i marzeń. 

Szampańskiej zabawy do białego rana ...



Pamiętajcie miłe Panie, że sylwester i karnawał to idealny czas na brokat :) 
W makijażu, którego zdjęcia zamieściłam niżej, także użyłam mieniącego się pyłku z Inglota oraz linera brokatowego.
 Niestety, aparat nie oddał efektu pięknie mieniących się drobinek, ale możecie mi wierzyć na słowo, że każdy makijaż nawet zwykły dzienny z odrobiną np. opalizującego pyłku lub brokatu nabierze charakteru imprezowego i wieczorowego.
Zostawiam Was z moją propozycją makijażu sylwestrowego, karnawałowego czy choćby studniówkowego.

Pozdrawiam cieplutko 
Ania :)










:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz