czwartek, 19 grudnia 2013

Makijaż świąteczny w kolorze :)



Uświadomiłam sobie, że święta zbliżają się wielkimi krokami a ja nie przygotowałam dla Was żadnej propozycji makijażu świątecznego. 
 Wybaczcie mi to, ale końcówka 2013 roku jest dla mnie ciężka. Dużo spraw się nawarstwiło i znaczną część muszę zamknąć przed nowym rokiem. 
Żeby tak się nie żalić :) zdradzę Wam tylko tyle, że zawodowa część mojego życia nabiera tempa i mam nadzieję, iż ten nowy 2014 rok będzie jeszcze lepszy niż poprzedni. 
 Najważniejsze to mieć przy sobie ludzi którzy napędzają Cię do działania i do walki o swoje marzenia. W moim przypadku taką osobą jest mój wspaniały mąż, który nie daje mi spocząć na laurach oraz małe grono znajomych na których zawsze można liczyć :)

 Niestety nie wiem, czy uda mi się przygotować jeszcze jakiś makijaż świąteczny, ale myślę, że taki jak ten, który dzisiaj Wam pokaże będzie pasował każdej kobiecie i do każdej tęczówki oka. 
Pamiętajcie, że odcienie kolorów możecie dowolnie modyfikować i dobierać do swojego typu cery oraz upodobań :)

Pozdrawiam Was cieplutko
Ania :)












2 komentarze: